Plavanje, poležavanje in relaksacija

Spala sem kar dobro, le parkrat sem se zbudila zaradi glasne muzike. V bližnji restavraciji so imeli ravno eno ohcet.

Dvignila sem se šele ob 9h. Marko je bil takrat že z jutranjega plavanja. Je bil nadvse navdušen (mogoče kar malo preveč). Kamp ima zelo dobro pozicijo ob morju, saj se plaža začne praktično tam kjer se šotori nehajo. Nekaj jih je postavljenih celo naravnost na plaži! Najbolj oddaljeni šotori in bungalovi so celih 50 metrov od morja. Seveda imava tudi midva pogled na morje izpred šotora.

p9050364.JPG

Dopoldne sva preživela ob pripravi načrtov za prihodnje dni. Popoldne sva šla na plažo, kjer sva malo plavala, se potapljala, nabirala pisane kamenčke in se sončila. Morje je čisto in ravno prav toplo, plaža lepa peščena. Naokrog leži vse polno pisanih gladkih kamenčkov različnih velikosti. Na splošno mi je tukaj zelo všeč. Motijo me le pipe za vodo. Kot po ostalih kampih je tudi tukaj potrebno vseskozi pritiskati na gumb. Sem prepričana, da se bom tudi tega privadila.

p9050360.JPG

Med potapljanjem sva v morju videla kar nekaj ribic. Med drugim tudi morsko iglo. Te ribe nisem še nikoli prej videla. Skoraj prepričana sem, da sem v daljavi videla tudi eno meduzo. Na srečo jih tu ni kaj dosti – se jih zelo bojim (najbrž že kar malo preveč). Marko jih je med plavanjem v prvem kampu pri Saint Florentu opazil kar nekaj.

Tokrat je bila za večerjo pašta z bolonjsko omako. Zaradi rahlega vetra sva prvič kuhala v predprostoru šotora. Se je kar obneslo.

Leave a Reply

