Počitek in relaksacija

Zjutraj sva malo potegnila in kar pozno prilezla iz šotora. Je kar pasalo malo poležati. Okrog sedmih me je zbudil vlak, ki je prihrumel mimo, vendar sem takoj nazaj zaspala. Koliko je bila takrat ura vem zato, ker je ravno takrat zvonil tudi Markov telefon. Sva oba vse skupaj ignorirala.

p9120354.JPG

Za zajtrk sva si pripravila korziški sir in hruške. Njam. Je bilo prav okusno.

Po zajtrku sva odpujsala čez progo na plažo. Bila je precej prazna in morje je bilo videti čisto in prav vabljivo… dokler nisem zagledala prve meduze.
Takoj me je minilo vse veselje do plavanja. Seveda tista meduza ni bila edina. Jih je bilo kar nekaj. Tokrat se niti Marko ni odločil za kopanje. Raje sva si z brisačo naredila malo sence in se posvetila branju ter uživala v šumenju valov.

p9120380.JPG

Marko se je kmalu naveličal plaže. Nekaj časa se je pritoževal nad vročino, potem pa odšel nazaj k šotoru. Jaz sem še nekaj časa uživala na plaži. Opazovala sem dva luštna otroka, ki sta v mrežo navdušeno lovila meduze.

p9120381.JPG

Ko sem se vrnila k šotoru, sva ugotovila, da je po tleh vse polno pinjol. Nekaj sva jih nabrala in nekaj časa sem jih razbijala s kladivom. Marko se je medtem lotil kosila. Pripravil je testenine. Seveda so se v paradižnikovi omaki znašle tudi sveže pinjole. Bilo jih je bolj malo. Sem ugotovila zakaj so v trgovini tako drage. V pol ure sem jih spravila iz lupin le za pokušino.

p9120383.JPG

Proti večeru sva se zapeljala v L’Ile Rousse. Za ogled mesta je bilo že malo pozno, vendar sva se vseeno sprehodila skozi center. Opazovala sva ogromne jate ptic, ki so preletavale mesto. Najbrž so se odpravljale na zimovanje v Afriko. Malo mi je bilo žal, da se nisva v mesto pripeljala z vlakom iz kampa. Pa drugič. ;)

Leave a Reply

